AschiErnst is listening (27) - Weit weit weg ...

Hört
AschiErnst
AschiErnst hört
AschiErnst hört grad
AschiErnst hört grad - und halt einfach
aufgrund einer aktuellen Stimmung und einem Gefühl
und er mag dieses Lied sehr
weil nicht nur die Musik berührt sondern auch die Worte
zum Beispiel gerade jetzt
Jetzt san die Tog schon kiazer word'n

Und Blattln foilln a von die Bäum

Und auf'm Oilmasattl liagt scho Schnee
A koider Wind waht von die Berg
Die Sonn is a scho unterganga 
Und I hätt di gern in meiner Näh
Jetzt bist so weit, weit weg

So weit, weit weg von mir 

Jetzt bist so weit, weit weg
So weit, weit weg von mir 
Das tuat mir schiach, und wia 
Du woarst wia der Sommerwind 

Der einifoahrt in meine Hoarn

Als wia a woarmer Regen auf der Haut
Ich riach' nua deine nassen Hoar
I gspiar' nau deine Händ im G'sicht 
Und wie du mir ganz tief in d' Augen schaust
Jetzt bist so weit, weit weg

So weit, weit weg von mir 

Jetzt bist so weit, weit weg
So weit, weit weg von mir 
Das tuat mir schiach, kumm her zu mir 
Jetzt is bald a Monat her 

Dass mir